KALİTE POLİTİKAMIZ

ÖZPEN 'de alınacak her karar ve oluşturulacak her stratejide, Kalite Yönetim Sistemi prensiplerine bağlı kalarak, şirketimizin pazar payını, rekabet gücünü, kalite güvenilirliğini ve karlılığını, yapılacak sürekli iyileştirme çalışmaları ile arttırmak temel prensibimizdir.

ÖZPEN, iş ahlakı ve dürüst çalışma ilkelerinden taviz vermeden ürün ve hizmet kalitesini sunmak için vardır. Bu amaçla;

Müşteri Odaklılık

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda kaynaklarımızı verimli şekilde kullanarak müşterilerimize yüksek kalitede, düşük maliyetli ve tam zamanında ürün ve hizmeti sunarak, Müşteri Odaklı hizmet felsefesini şirket genelinde yapılandırmak ve yaygınlaştırmak,

Kalite Yönetim Sistemi

Çalışanlarımıza, hedeflerimizin gerçekleştirilmesini mümkün kılacak ortam ve fırsatları sağlayarak onların fikirlerini paylaşmak, verilecek eğitimlerle yeterliliklerini geliştirmek, tüm çalışanlarımızın yaptıkları işi ilk seferde ve doğru olarak yapmalarını sağlamak ve şirketimizde Toplam Kalite Yönetimi’ ni uygulamak

Sürekli İyileşme ve Gelişme

Sürekli İyileşme ve Gelişme ile Sürekli Başarı’’ sloganımızdan yola çıkarak, ÖZPEN de Kalite Yönetim Sistemimizi, Proseslerimizi sürekli iyileştirmek ve geliştirmek, verimlilikte en yüksek değerlere ulaşmak,

Karşılıklı Fayda İlişkisi

Prensiplerimiz doğrultusunda bize hizmet verecek tedarikçilerimiz ile uzun vadeli iyi ilişkiler kurmak, sözleşmelere uygun hareket etmek, edarikçilerimiz- Şirketimiz- Müşterilerimiz arasında işbirliğine dayalı sağlam bir zincir oluşturmak,

Kalite Politikamızı tüm personelimize aktararak herkes tarafından anlaşılmasını ve politikaya uygun çalışılmasını sağlayacağız.

KALİTE BELGELERİMİZ

CE

CE

CEP

CEP

EMI

EMI

EPW

EPW

IFT

IFT

ISO

ISO

ITB

ITB

Kalite Belgesi - ISO

Kalite Belgesi - ISO

ODTÜ

ODTÜ

PCT

PCT

RAL

RAL

TSE

TSE